Archiv článků

PR články

30.07.2018 08:30
Stále oblíbenější PR články alias Public relation, jsou nezbytnou součástí marketingových aktivit každého kdo chce být vidět. Prostřednictvím těchto textů, specializovaných PR článků máte jedinečnou možnost vyzdvihnout výhody vámi nabízených produktů a služeb oproti konkurenci. Hlavním cílem...

Klíčová slova, keywords

01.08.2017 09:00
Keywords, Key words aneb klíčová slova a jejich správná volba, je důležitý faktor ze strany vyhledávače i uživatele. Bez uvedení kvalitních a věcných klíčových slov nemůže vyhledávač stránku identifikovat a najít. Klíčová slova zvyšují zásadním způsobem pravděpodobnost nalezení stránky, zadá-li...

S-Klik

03.01.2017 09:01
Reklamní systém Sklik od Seznam.cz, je reklamní systém umožňující zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání Seznam.cz a v obsahové síti seznam www.seznam.cz. S-klik nemá žádné vstupní poplatky ani minimální útratu. Platíte pouze za kliknutí na inzerát, nikoliv za jeho...

Eshopy, Shopy, E-shopy

01.06.2016 08:17
Nakupování pomocí internetových obchodů a eshopů se stává rok od roku stále atraktivnější. Zákazníci navštěvující eshopy hledají většinou lepší ceny a co nejvíce služeb zdarma oproti klasickým kamenným prodejnám. E-shopy jsou i stále oblíbenější také díky pohodlnosti, časové dostupnosti ve dne v...

Etarget

01.09.2015 10:11
Etarget je další z oblíbených reklamních systémů na internetu. Stejně tak i u E-target platí, že zobrazení inzerátu je zdarma a platíte až za kliknutí na odkaz, tedy až za příchozího návštěvníka na Váš web.

Google AdSense, Google AdWords

01.06.2012 00:00
I Google, což není tajemstvím má svou vlastní reklamní síť pro své partnery pod názvem Google AdSense a pro inzerenty pod názvem Google AdWords. Pamatujte však, že pro oba typy je potřeba mít google účet.
Záznamy: 1 - 6 ze 6